Jasne logo

ul. Nad Radunią 27
83-000 Pruszcz Gdański
tel. 58 301 72 57, 606 44 39 28
biuro@wydawnictwo-jasne.pl
 Publikacje
 Aktualności

Zapraszamy 27 kwietnia (sobota) na OLIWSKIE ŚWIĘTO KSIĄŻKI !!! - szczegóły w załączniku. Będziemy tam :-)

Losy Eweliny, jej życiowe wybory i ich konsekwencje tworzą wciągającą opowieść o niej i innych postaciach w książce UCIECZKA PO MIŁOŚĆ Ewy Pisarskiej.

Miłośnikom małych ojczyzn z Pomorza polecamy opracowanie Zofii Czarnowskiej WIEŚ PIECE w promieniu kościoła Najświętszego Serca Pana Jezusa z twórczością Moniki Wałaszewskiej w tle.

NASZE PUBLIKACJE

przejdź do księgarni »
Tu znajdziecie Państwo wszystkie publikacje naszego wydawnictwa
w kolejności ich pojawiania się: od najnowszej do najstarszej.
  •  
  • WYSZUKIWARKA: klawisz Control (Ctrl) + klawisz F
  •  

  • Michał Wilk, PRZEDSIONEK PIEKŁA, CZYLI CALL CENTER OD ŚRODKA, Pruszcz Gdański, 2020
     
    Format:A5
    Liczba stron:118
    ISBN:978-83-65703-35-4
    Wydanie:pierwsze, oprawa miękka

    Opis:

    Z okładki:
  • W Polsce w branży call center pracuje aż 250 000 osób. To imponująca armia ludzi. Można by zignorować ten fakt, bo tych tysięcy konsultantów nie widać na ulicach, w sklepach czy w urzędach. Ale mimo to nie da się przed nimi uciec. Każdy z nas odbiera telefony od przedstawicieli banków, sieci komórkowych czy platform telewizyjnych.
  • Właśnie dlatego powstała ta książka. Dzięki niej dowiesz się, jak naprawdę wygląda praca w tym przedsionku piekła. Odkryjesz tajemnice tego owianego złą sławą miejsca. Przy okazji poznasz sztuczki sprzedażowe stosowane przez konsultantów i trudną sztukę negocjacji przydatną każdemu z nas, bo wszyscy jesteśmy klientami.
  •  
  • Spis treści:
    •  
    • Prolog - 7
    • Dlaczego akurat call center - 10
    • Miłe złego początki - 15
    • Monotonia, monotonia, monotonia - 19
    • Warunki pracy - 22
    • Godziny pracy - 27
    • Dress code - 30
    • Kto pracuje na słuchawce - 32
    • Trudni klienci, natrętni konsultanci - 36
    • Sztuczki sprzedażowe stosowane przez konsultantów - 44
    • Jak wytrzymać na słuchawce kilka godzin dziennie? - 51
    • Przerwa - obiekt westchnień konsultantów - 60
    • Dni wolne od pracy - smutek zamiast radości - 62
    • Skutki pracy w szkodliwych warunkach - 65
    • Zarobki - 72
    • Jesteś tyle wart, ile zrobiłeś dzisiaj umów - 76
    • Odsłuchy i "punkty karne" - 80
    • Konkursy sprzedażowe - 85
    • Socjal - 87
    • Imprezy integracyjne - 90
    • Rotacja pracowników - 93
    • Pozytywne aspekty pracy na słuchawce - 101
    • Błędy językowe konsultantów - 105
    • Epilog - 108
    • Bibliografia - 115
    • Nota o autorze - 117